Szkolenie

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Jak dobrze wydać pieniądze na reklamę?

Czego się nauczysz?

Cel szkolenia:

Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym.

    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
  1. Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową.
  2. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.
    • zasięgi, zasięgi efektywne,
    • częstotliwości,
    • koszty dotarcia,
    • koszty budowania zasięgów,
    • GRP,
    • affinity index,
    • współczynniki efektywności kampanii,
    • współczynniki internetowe, 
  3. Rynek mediów w Polsce.
    • sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe,
    • zmiany na rynku mediowym i w sposobie planowania kampanii po upowszechnieniu się Internetu mobilnego,
    • wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, internetu i innych mediów jako nośników reklamy.
  4. Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych.
    • brief mediowy,
    • trendy w procesie planowania mediów,
    • cele marketingowe, reklamowe i mediowe,
    • media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii,
    • dobór nośników,
    • optymalizacja budżetu,
    • koordynacja kampanii,
    • analizy post buy,
    • proces planowania kampanii:
      • w radiu: badania słuchalności, jak planować proces kampani w radiu?
      • w prasie: nasza grupa docelowa (PBC,ZKDP), proces planowania, błędy plannera,
      • w telewizji: telemetria, opymalizowanie intensywności, zakup pakietów,
      • na outdoorze: wybór nośników, kreacje, aktywność,
      • w kinie: jak planowac kamapanie w kinie? jak rozliczyć kampenie kinową?
    • planowanie i formy reklamy internetowej (viral, buzz, guerilla, kontent, mobile), pojęcia z zakresu reklamy internetowej.
  5. Rynek badań mediów w Polsce i na świecie.
  6. Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service).
  7. Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
  8. Ewaluacja kampani mediowych.
  9. Zasady przetargu na obsługę mediową.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
2490

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne