Szkolenie

Public relations w administracji/instytucji publicznej

PR w administracji. Jak skutecznie budować wizerunek instytucji publicznej?

Czego się nauczysz?

  • budowania strategii i prawidłowego doboru narzędzi PR,
  • skutecznego komunikowania się  i współpracy z mediami,
  • budowania wizerunku i osiągania wyznaczonych celów instytucji.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Public relations w administracji/instytucji publicznej
  1. Rola PR w systemie komunikowania się instytucji z otoczeniem:
    • PR jako budowanie wizerunku,
    • krótko o koncepcji misji administracji, prawnych  i etycznych uwarunkowań działalności PR,
    • kultura organizacyjna instytucji, Idea corporate identity,
    • badania marketingowe w kształtowaniu PR instytucji.
  2. Kim jest i jakie ma zadania, wyzwania PR-owiec? Rzecznik prasowy a wystąpienia publiczne władz instytucji.
  3. PLANOWANIE STRATEGII Public Relations:
    • cele działań PR w instytucji publicznej,
    • definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR,
    • dopasowanie narzędzi do celu, sytuacji,
    • przygotowanie budżetu,
    • opracowanie programu i harmonogramu działań.
  4. Systemy komunikacji wewnętrznej w jednostkach instytucji publicznej:
    • procesy i bariery w procesie komunikacji w instytucji,
    • narzędzia efektywnej komunikacji wewnętrznej,
    • strategie WEWNĘTRZNEGO PR.
  5. WSPÓŁPRACA z MEDIAMI - istota Public Relations:
    • różnice w przekazie, jak wykorzystać różne media?
    • jak wzbudzić zainteresowanie przez INFORMACJE PRASOWE?
      • komunikaty, informacje prasowe, opracowania, oświadczenia,
      • zasady redagowania tekstu,
      • organizacja konferencji i brifingu prasowego.
    • wypowiedź w RADIO i WYWIADY MEDIALNE (w tym wywiad „na żywo", wywiad, setka, panel, wywiad z zaskoczenia):
      • o co zapytać przed nagraniem?
      • jak wystąpić przekonująco: potęga słowa i zasady pracy przed kamerą.
    • relacje z dziennikarzami:
      • prawa i zasady dobrych relacji,
      • jak przygotować się do wywiadu i rozmowy z dziennikarzem?
      • jak w praktyce wykorzystać narzędzia: message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing?
      • czy istnieje idealna taktyka prowadzenia rozmowy z dziennikarzem?
      • ochrona przed manipulacją, sprostowania.
  6. PR a sytuacja KRYZYSOWA:
    • jak wykorzystać sytuację kryzysową i zamienić na korzyść wizerunkową?
    • plan postępowania działu PR w sytuacjach kryzysowych, i po zakończeniu kryzysu.
  7. E-PR i social media w administracji publicznej:
    • nowoczesne środki promocji i dystrybucji informacji,
    • dobre praktyki realizacji strategicznych działań instytucji w mediach społecznościowych.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1790

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne