Szkolenie
#

Ocena pracownika i udzielanie informacji zwrotnej

Czego się nauczysz?

 

  • poznasz techniki przeprowadzania trudnych rozmów
  • nabędziesz umiejętność przekazywania jasnych komunikatów 
  • udoskonalisz umiejętności radzenia sobie z krępującymi sytuacjami
  • wyćwiczysz model odpowiedniej informacji zwrotnej
  • wypracujesz nowe zachowania i postawy, adekwatne do zmieniającej się sytuacji

 

    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Ocena pracownika i udzielanie informacji zwrotnej
  1. Ocena pracownika - czym jest: 
    • ocena kompetencji pracownika,
    • ocena skuteczności działania pracownika,
    • ocena osiągniętych celów,
    • ocena behawioralna.
  2. Koncepcja przeprowadzenia oceny:
    • rozmowa oceniająca - funkcja: informacyjna, motywacyjna,
    • elementy, jakie powinna uwzględniać ocena,
    • ocena konstruktywna - na czym polega.
  3. Odpowiednie przygotowanie do rozmowy oceniającej.
    • techniki gromadzenia informacji, argumentów i faktów użytecznych podczas prowadzenia rozmowy oceniającej,
    • korzyści dla firmy, menedżera oraz osoby ocenianej dzięki rozmowie oceniającej
    • normy: wyznaczania celów; rodzaje celów: jakościowe i ilościowe; warunki realizacji celu.
  4. Nieprawidłowości w rozmowie oceniającej:
    • psychologiczne pułapki oceniania,
    • style prowadzenie rozmów oceniających - metody dobierania stylu rozmowy do pracownika,
    • podstawy udzielania informacji zwrotnej i najczęściej popełniane (jak ich uniknąć).
  5. Sterowanie rozmową oceniającą:
    • rozpoczęcie rozmowy,
    • dokładność słuchania,
    • przekazanie informacji zwrotnej opartej na faktach,
    • uzgadnianie stanowisk,
    • metody radzenia sobie z emocjami własnymi i emocjami pracownika, zwłaszcza w sytuacjach trudnych,
    • ustalenie wspólnego planu działania - co ma wynikać z oceny,
    • podusmowanie i zakończenie rozmowy oceniającej.
  6. Przetestowanie arkuszy rozmów w praktyce, przygotowanie harmonogramu ocen oraz działań związanych z przygotowaniem pracowników do procesu ocen.
  7. Wprowadzanie zmian po rozmowie oceniającej:
    • ustalania działań rozwoju pracownika,
    • formułowanie wniosków rozwojowych,
    • rozplanowanie ścieżki rozwoju dla pracowników.
  8. Rozmowa oceniająca i jej powiązanie z oceną bieżącą.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne