Szkolenie
#

Zarządzanie szkoleniami i rozwój pracowników w Administracji

Czego się nauczysz?

  • uczestnicy poznają techniki wspomagające identyfikację i analizę potrzeb szkoleniowych, metodę i ocenę efektywności szkoleń,
  • otrzymają praktyczne narzędzia przydatne do opracowania strategii szkoleniowej,
  • opracują rozwiązania wspomagajće politykę szkoleń zorientowanych na rezultaty urzędu.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Zarządzanie szkoleniami i rozwój pracowników w Administracji
  1. Zarządzanie szkoleniami jako czołowa metoda realizacji strategii urzędu:
    • kierowanie szkoleniami wpisane w strategię urzędu,
    • badanie kluczowych czynników sukcesu - jak stworzyć przewagę konkurencyjną urzędu,
    • komponowanie łańcucha wartości dla urzędu przez działania szkoleniowe.
  2. Praktyczna analiza potrzeb szkoleniowych:
    • RAPS - rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych,
    • niezbędne metody analizy potrzeb - przegląd narzędzi,
    • techniki, które pozwolą ocenić potrzeby w zakresie rozwoju organizacji i rozwoju pracowników,
    • przygotowanie scenariusza do wywiadów indywidualnych i grupowych,
    • kwestionariusze i ankiety do przeprowadzenia analizy potrzeb szkoleniowych - wzór gotowych rozwiązań i zasady konstrukcji.
  3. Warsztat metod szkoleniowych - możliwości i zastosowania:
    • szkolenie wyjazdowe, warsztat, trening, wykład,
    • coaching i mentoring - termin i zasady stosowania,
    • ośrodek rozwoju (Development Centre),
    • platformy edukacyjne, blended learning, e-learning,
    • metody szkoleniowe w efektywnym uczeniu dorosłych.
  4. Narzędzia badania efektywności szkoleń:
    • model Kirkpatricka a zwiększenie efektywności szkoleń,
    • ankiety poszkoleniowe - co i jak badać, aby uzyskać słuszne informacje,
    • testy wiedzy - idea poprawności i wyliczania przyrostu wiedzy,
    • analiza zmiany w zachowaniu i wskaźnikach efektywności (KPI),
    • wyliczanie zwrotu z inwestycji w szkolenia (ROI wg Phillipsa) - praktyczne case studies:
    • ocena pozostałych technik ewaluacji szkoleń,
    • raporty poszkoleniowe - wnioski dla urzędu, uczestnika i trenera.
  5. Metody wspierające zarządzanie szkoleniami:
    • rozkład szkoleń w arkuszach kalkulacyjnych - case study,
    • platformy do zarządzania szkoleniami - najistotniejsze funkcjonalności z przykładami, 
    • norma wyboru usługi i sprawdzenie profesjonalizmu trenera i coacha,
    • powiązanie ocen pracowniczych z planem szkoleń,
    • jak stworzyć efektywny zespół trenerów wewnętrznych - procedura.
  6. Podsumowanie szkolenia.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne