Szkolenie
#

Zarządzanie zespołem pracowniczym - poziom II - budowanie zespołu

Czego się nauczysz?

  • dowiesz się jak ustalać zasady współracy w zespole,
  • pobudzisz swoje umiejętności w zakresie przeprowadzania efektywnych spotkań,
  • nabędziesz umiejętność zdobywania zaufania i bezpieczeństwa w zespole,
  • poszerzysz wiedzę oraz rozwiniesz narzędzia z zakresu przeprowadzania zespołu przez zmianę,
  • nauczysz się jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Zarządzanie zespołem pracowniczym - poziom II - budowanie zespołu
  1. Zgrany zespół:
    • cechy dobrego zespołu,
    • narzędzia ułatwiające pracę w zespole,
    • różnica między zespołem a grupą - jak zmienić grupę w zespół?
    • „jak ominąć efekt odbicia" o sposobach i źródłach dopasowania pracowników do zespołu?
  2. Komponujemy nasz zespół:
    • po co ja tu jestem? gdzie kroczymy?
    • jaki jest nasz zespół? - kogo nam brakuje?
    • jak zwiększymy dynamiczność naszego zespołu?
    • kształtowanie - kto robi co, kiedy i gdzie?
  3. Nietykalni" - jak działać i co robić, gdy ludzie nie współpracują?
    • "sącząca się trucizna", czyli rzecz o aluzji, sarkazmie, żartach,
    • dysfunkcje pracy zespołowej (normy i postawy), które ograniczają wydajność pracy zespołowej,
    • pobudzenie zaangażowania u zdemotywowanych pracowników.
  4. Stereotypy i uprzedzenia, mity kontra fakty:
    • różnice w identyfikowaniu i różnice w ocenianiu ludzi,
    • żródła stereotypów i ich konsekwencje dla procesu współpracy grupowej,
    • komunikaty zgodne i niezgodne.
  5.  Pokolenie X,Y,Z - czyli kto?
    • kto to jest kto czyli pokolenie X - Y - Z w urzędzie,
    • czego wymaga od menedżera pracownik pokolenia Y/Z? (benchmarki),
    • źródła sukcesu i porażki w zarządzaniu pracownikami pokolenia X/Y/Z,
    • jak spożytkować talenty z pokolenia Y/Z?
  6. Fundament zaufania bazą wzajemnej współpracy:
    • zaufanie - najważniejszy kapitał ludzki,
    • „jestem na TAK, jestem na NIE", nastawienie, jaką mam postawę we współpracy w pracownikami,
    • kreowanie relacji w zarządzaniu zespołem,
    • "kiedy szef musi, a kiedy chce",
    • o ważności atmosfery i bezpieczeństwa w zespole: wspólne błędy, wspólna droga i wspólna odpowiedzialność.
  7. Skuteczne spotkania:
    • planowanie działań przed spotkaniem,
    • spotkanie - harmonogram, plan, działanie i efektywność czasowa,
    • monitorowanie harmonogramu a konsultacje,
    • działania wspierające „niekończące się" dyskusje grupowe,
    • symulacja spotkania.
  8. W drodze zmiany. Jak jednoczyć i integrować zespoły pracownicze w erze ciągłej zmiany?
    • jak przewidywać i jak radzić sobie z oporem wobec zmian?
    • budowanie kultury zmian w zespole,
    • jak wspomóc pracowników w rozwijaniu się?
    • rekrutacja i przyjmowanie nowych osób do zespołu.
  9. Budowanie zaangażowania i odpowiedniej motywacji w zespole.
  10. Radzenie sobie z problemami zagrażającymi motywacji:
    • analiza spadku motywacji,
    • techniki diagnozy przyczyn i pomocy pracownikowi i zespołom,
    • ćwiczenie umiejętności zarządzania w sytuacji konfliktów występujących między członkami zespołu.
  11. Jednostkowy coaching zmiany - mój osobisty cel pracy:
    • moje zadanie wdrożeniowe - analiza,
    • moje obszary do pracy kwartalnej,
    • moja mapa zespołu - planogram zasobów, kompetencji, obszarów zagrożenia, obszarów do pracy.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne