Szkolenie
#

Zarządzanie zespołem pracowniczym - poziom I

Czego się nauczysz?

  • udoskonalisz zdolność motywowania pracowników do działania,
  • wypracujesz nawyki niezbędne do dobrej komunikacji zadaniowej,
  • poznasz normy udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej,
  • zdobędziesz wiedzę niezbędną do delegowania zadań i uprawnień,
  • zrozumiesz znaczenie właściwego doboru stylu kierowania ludźmi ze względu na etap rozwoju grupy i poszczególnych jej członków.
  • 25 - 26 czerwca 2020 , Warszawa

Program szkolenia

Zarządzanie zespołem pracowniczym - poziom I
  1. Sylwetka skutecznego menadżera:
    • mocne strony pozwalające osiągnąć cel,
    • rola kierownika a zespół, przełożeni, współpracownicy,
    • kryteria skutecznego kierowania: elastyczność i innowacyjność a działania intuicyjne,
    • następstwa „zamrożenia" zarządzania w zespole,
    • jednominutowa lekcja klasyki zarządzania: planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie.
  2. Jak podkreślić to, co jest dla mnie ważne i na czym mi zależy? - czyli od czego powinien zacząć nowy szef - „expose szefa".
  3. Zarządzanie sytuacyjne - ujednolicona komunikacja jako począrek sukcesu w zarządzaniu:
    • czym jest zarządzanie sytuacyjne?
    • od diagnozy kompetencji po dostosowanie stylu zarządzania,
    • stopień kompetencji pracowników - ćwiczenie „analiza podległego zespołu"
    • cykl OAPD w podwyższaniu efektywności działań menedżera w zespole: obserwacja - analiza - planowanie - działanie w ćwiczeniu „szeregowanie".
  4. Komunikacja na stopniu przełożony/podwładny:
    • zasady i kolejność przekazywania informacji zwrotnej,
    • fakty a interpretacje w wyrażaniu oceny,
    • sankcje a konsekwencje,
    • odpowiednia informacja zwrotna w ocenie pracy i wypracowanych wyników - struktura FUKO,
    • model UF w powierzeniu utrwalających informacji zwrotnych,
    • jak wydawać polecenia, kiedy polecenie a kiedy prośba?
    • komunikacja jedno i dwukierunkowa z wykorzystaniem aplikacji elektronicznych.
  5. Zarządzanie zespołem przez przekazywanie uprawnień:
    • stopnie i normy delegowania,
    • jak wyznaczyć właściwą osobę do powierzonego zadania?
    • co zrobić, aby delegowanie było skuteczne?
    • czego delegować zdecydowanie nie warto?
    • całokształt rozmowy delegującej,
    • „opory w delegowaniu" - źródła i przepisy ich przełamywania, 
    • jak wskrzesić odpowiedzialnośc pracowników w oparciu o model 5W2H?
  6. Obserwacja pracy:
    • struktura rozmowy monitorującej,
    • jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  7. Zarządzanie przez motywowanie i angażowanie pracowników:
    • motywacja przez duże M czyli jak motywować, żeby zmotywować?
    • dla kogo i dlaczego ludzie pracują? motywacja wewnętrzna a motywowanie pracowników,
    • „co motywuje Twoich współpracowników?" - znaczenie indywidualnego podejścia,
    • budowanie motywacji w oparciu o cel działania.
  8. Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
    • przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia,
    • technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej pracy? - sesja informacji zwrotnych,
    • przekazanie zadań rozwojowych.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne