Szkolenie
#

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową X,Y,Z

Jak zarządzać pokoleniem X,Y,Z?

Czego się nauczysz?

  • Celem warsztatu jest rozwój umiejętności uczestników w zakresie komunikacji międzypokoleniowej w pracy, by w efekcie zwiększyć efektywność współpracy na co dzień z różnymi pokoleniami, przygotować się na trudne sytuacje w obsłudze tych interesariuszy, czy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do danego pokolenia. Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak zwiększyć efektywność komunikacji z różnymi pokoleniami, rozwiną umiejętności komunikacyjne oraz zbudują postawę otwartą, opartą na autentycznej komunikacji dostosowanej do pokolenia odbiorcy, będą lepiej rozumiani przez interesariuszy, a tym samym będą mieć większy wpływ na innych.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową X,Y,Z
  1. Analiza pokoleń X,Y, Z:
    • Cechy pokoleń X,Y,Z i ich nastawienie, postawy w pracy,
    • Zagrożenia vs szanse różnorodności pokoleniowej w urzędzie,
    • Autodiagnoza - którą generacją jestem?
    • Moja sieć kontaktów - z którym pokoleniem najwięcej współdziałam na codzień w mojej pracy? 
    • Trening na podstawie sieci kontaktów biznesowych - badanie cech wspólnych, elementów konfliktowych, zapalnych.
  2. Komunikacja:
    • Techniki komunikacji charakterystyczne dla poszczególnych pokoleń,
    • Style komunikacji do pokolenia X, Y, Z,
    • Dostosowanie swojego stylu do interestanów,
    • Wskazówki na komunikat uniwersalny,
    • Komunikat FUKO vs pokolenia X,Y,Z.
  3. Znaczenie i przekonania:
    • Potrzeby pracowników z pokolenia X,Y, Z,
    • Praca vs rodzina,
    • Misje zawodowe,
    • Samorozwój,
    • Jakimi standardami charakteryzują się odrębne pokolenia?
    • Współzawodnictwo i nastawienie roszczeniowe.
  4. Współdziałanie międzypokoleniowe:
    • Co motywuje pokolenia X, Y, Z?
    • Oczekiwania pokolenia X,Y,Z wobec naczelnika/kierownika, współpracowników, działów wspierających np. kadr, finansów,
    • Delegowania zadań, obowiązków,
    • Wymagania stawiane pokoleniom X,Y, Z vs oczekiwane działanie.
  5.  Sytuacje ciężkie w obsłudze interesariuszy z pokolenia X,Y,Z:
    • Konflikt pokoleń na różnych płaszczyznach,
    • Asertywność w stosunku do pokolenia X,Y,Z,
    • Schemat rozwiązania konfliktu między Pracownikami z różnych pokoleń,
    • Co mogę czerpać z pokolenia X,Y,Z, w czym się uzupełniamy?
    • Pomyślne rozwiązanie sytuacji trudnych.
  6. Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez pracowników pokolenia X,Y,Z:
    • Procedura postępowania z pracownikiem
      • Roszczeniowym
      • Zdenerwowanym
      • Aroganckim
      • Wybuchowym
      • Wiedzącym lepiej,
    • Poszukiwanie rozwiązań - techniki i narzędzia dostosowane do przedstawicieli różnych pokoleń,
    • Techniki finalizacji rozmów z klientem wewnętrznym,
    • Wdrożenie rozwiązań.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne