Szkolenie

Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać, żeby ludzie zrobili to, czego od nich oczekujesz?

Czego się nauczysz?

  • zwiększysz skuteczność tekstów biznesowych (na stronie www, ulotce, folderze itp.),
  • zwiększysz skuteczność komunikacji bezpośredniej i pośredniej z klientami i partnerami biznesowymi (w rozmowach telefonicznych, komunikacji e-mailowa, listowej),
  • nauczysz się jak wykorzystywać copywriting do tworzenia tekstów reklamowych
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Copywriting - skuteczna sprzedaż za pomocą słów.
  1. SŁOWO WSTĘPU - COPYWRITING: KAMIENIE MILOWE:
    • kto? Do kogo piszesz?
    • krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
    • konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
    • mocniej! Co i jak wyróżniać?
  2. JĘZYK KORZYŚCI:
    • język korzyści - czego możesz się „złapać" i jak to przedstawić odbiorcy?
    • „co ja z tego będę miał?" Empatia - to bardzo pomaga,
    • przykłady (dobre i złe),
    • ćwiczenie praktyczne.
  3. SUBTELNE RÓŻNICE - DUŻY EFEKT: JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SŁÓW BEZ ZMIENIANIA FAKTÓW?
    • jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
    • ćwiczenie praktyczne - dodaj mocy tym słowom.
  4. JAK TWORZYĆ NAGŁÓWKI?
    • rodzaje nagłówków,
    • co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
    • przykłady (nagłówki dobre i słabe),
    • ćwiczenie praktyczne.
  5.  JAK KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
    • jak skuteczniej komunikować liczby?
    • jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
    • zero - szara eminencja,
    • jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
    • dokładne liczby - kiedy je stosować?
  6. LIST BIZNESOWY:
    • nagłówek,
    • pierwszy akapit,
    • zakończenie,
    • podpis, PS,
    • przykłady i ćwiczenie praktyczne.
  7. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA:
    • teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów,
    • teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy,
    • przykłady i ćwiczenie praktyczne.
  8.  STORYTELLING:
    • storytelling - jako pomysł na komunikację marki,
    • brand story - jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce,
    • co łączy wszystkie porywające historie?
    • narzędzia: cztery elementy opowieści o marce,
    • punkty zwrotne w opowieści,
    • przykłady i ćwiczenie praktyczne.
  9.  INTERNET:
    • e-mail: Pola: "Od", "Temat", treść, grafika (tak czy nie?),
    • teksty na stronę www: tytuły, nagłówki, akapity, słowa i frazy kluczowe, wyróżnienia w tekście, tabele..
    • przykłady i ćwiczenia praktyczne.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1990

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne