Szkolenie

Radzenie sobie ze stresem i próbami manipulacji

Jak radzić sobie z emocjami

Czego się nauczysz?

                                                              

    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Radzenie sobie ze stresem i próbami manipulacji
  1. Wprowadzenie tematu szkolenia: 
  • Istota stresu - czym jest stres?
  • Stres jako czynnik zaburzający równowagę psychofizyczną,
  • Eustres i dystres, poziom stresu, a skuteczność funkcjonowania,
  • Mechanizm powstawania stresu i prawo katastrofy,
  • Objawy i „sygnały ostrzegawcze" - odczuwalne konsekwencje stresu,
  • Moje myśli a stres :
    • Monolog i krytyk wewnętrzny,
    • Moje prawa osobiste,
    • Efekt samospełniającej się przepowiedni. 
    • Trening wzmacniania wew., zasobów, odkrywanie i wykorzystanie własnych zasobów
  • Cechy osobowości a stres, autoanaliza trzech postaw wobec stresu,
  1. Zachowanie  i emocje jako reakcja na stres:
  • Reakcje konstruktywne i niekonstruktywne,
  • Świadomość swoich emocji w trudnej sytuacji,
  • Jak radzić sobie z krytyką?
  • Technika czerwonego światła.
  • Techniki integracji emocji,
  • Praca z gniewem- najsilniejszą emocją,
  • Filozofia małych kroków i zmiana perspektywy, wyzwalające odpuszczanie.
  • W jaki sposób pracować z myślami, tak  by były bardziej zdrowe i wspierające oraz stworzymy własne „antidotum" na trudną sytuację.
  1. Techniki redukowania napięcia stresowego:
  • Ćwiczenie „ostrzenie piły"
  • Ćwiczenie „szybkie plastry"
  • Ćwiczenie „biurowa aktywność"
  • Ćwiczenie „zmiana myśli",
  • Technika akceleracji oddechu - natychmiastowa redukcja stresu.
  1. Zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie trudnych rozmów:
  • Moc dyplomatycznych technik - jak zarządzać emocjami rozmówców?
  • Skuteczne metody zarządzania trudnymi emocjami - jak radzić sobie z oskarżeniami i negatywnym odbiorem rozmówców?
  • Refocus - przekierowywanie przebiegu rozmowy na właściwe tory,
  • Kiedy i jak zakończyć rozmowę?

Moduł II  Obsługa Trudnego klienta

  1. Trudny klient:
    • Skąd biorą się trudni klienci?
    • Jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • Typy trudnych klientów i trudnych sytuacji.
    • Scenariusze reagowania (proste rozwiązania) na każdy typ trudności:
      • Gdy klient podniesie głos to…..
      • Gdy klient zacznie nagrywać to…
      • Gdy klient jest agresywny to..
      • Gdy klient grozi to…
      • Gdy klient nas krytykuje…
  2. Jak rozpoznawać i  radzić sobie z manipulacjami?
    • Kiedy jesteśmy podatni na manipulację?
    • Jak wychwycić manipulacje świadome? Jakie zachowania i stwierdzenia mogą być manipulacjami?
    • Czym jest manipulacja emocjonalna?
    • Jak zneutralizować próby manipulacji?
    • 10 skutecznych technik radzenia sobie z manipulacją w praktyce.
    • Warsztat: rozpoznajemy manipulację i dostosowujemy technikę.
    • Jak obronić się przed manipulacją emocjonalną?
  1. Pomocne przepisy prawne:
    • W jakich sytuacjach i w jakim sposób powołać się na przepisy:  o ochronie wizerunku, kierowaniu gróźb karalnych?
  1. Podsumowanie całości szkolenia:
    • Mój plan na stres- opracowanie indywidualnego planu działania przeciwdziałającemu stresowi. 
    • Mój plan na trudne sytuacje i manipulacje- zestaw zwrotów i zachowań.

 

 

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
790

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne