Szkolenie
#

Trening medialny z Aleksandrem Dzięciołowskim

Czego się nauczysz?

  • poznają koncepcje wystąpień medialnych 
  • zdiagnozują i wzmocnią swój potencjał medialny
  • poznają reguły inspirowania i utrzymywania relacji z mediami
  • stworzą spójny komunikat dla mediów
  • wezmą udział w symulacjach wystąpień medialnych
  • 15 - 16 października 2020 , Warszawa

Program szkolenia

Trening medialny z Aleksandrem Dzięciołowskim

Praktyczny TRENING MEDIALNY prowadzi DZIENNIKARZ telewizyjny, który relacjonuje najwazniejsze wydarzenia sportowe na świecie. Obsługiwał igrzyska olimpijskie Pekin 2008, Londyn 2012, Soczi 2014, Rio de Janeiro 2016. Pracował w telewizji Eurosport w Paryżu i Polskim Radiu.

PRACA z KAMERĄ (operator kamery, nagrania, wywiady, analiza)

  1. Jak operatywnie kształtować relacje z mediami:
    • tajniki kooperacji z przedstawicielami i środkami masowego przekazu,
    • jak wzbudzić ciekawość dziennikarzy?
    • jak kreować potrzeby mass mediów, czyli co może zainteresować widzów?
    • gdzie zdobywać informację o dziennikarzach i jak się przygotować na spotkanie z nimi?
    • jak „wypracować", „odbudować" czy „popularyzować" relacje z dziennikarzami?
  2. Wskazówki dla przedstawicieli mediów:
    • jak stworzyć odpowiedni przekaz dla telewizji, radia czy prasy?
    • wywiady medialne (w tym wywiad „na żywo", wywiad, setka, panel, wywiad z zaskoczenia),
    • „Setka" - indywidualne nagrania dla telewizji.
    • wypowiedź a wywiad telewizyjny.
    • monitorowanie wywiadu - jak przygotowuje się dziennikarz, czyli czego się spodziewać?
    • czego nie mogą robić dziennikarze?
    • jak podjąć rozmawę o trudnych sprawach i udzielać odpowiedzi na trudne pytania?
    • czy istnieje szablon prowadzenia rozmowy z dziennikarzem?
    • jak Twoja refleksja może zostać „obrócona" - techniki obrony przed manipulacją w montażu.
  3. Jak odpowiednio zaprezentować się w telewizji i radiu:
    • o co powinniśmy dopytać przed nagraniem redaktora, operatora lub osobę towarzyszącą
    • jak się zaprezentować, czyli jaki kadr jest najlepszy do osiągania postawionych celów
    • zasady komunikacji przed kamerą: podstawy prawidłowej sylwetki, gest i mimika
    • jak się dobrać ubiór do studia telewizyjnego
    • potęga wypowiedzi w radiu i telewizji- wywieranie wpływu głosem (ćwiczenia z mikrofonem)
    • pewność siebie w głosie - ćwiczenia 
  4. Prezentacja w mediach - trening medialny (uczestnicy biorą udział w symulacji wystąpień medialnych m.in.: wywiadu na żywo [TV i/lub radio], konferencji prasowej etc.)
    • próba wystąpienia - rejestracja wideo i indywidualna analiza:
    • jak być przekonującym i naturalnym w relacji z mediami
    • jak promować i wzmocnić swój przekaz i wizerunek w mediach
    • jak uwzględnić techniki aktorskie i elementy sceniczne w wystąpieniu
    • wystąpienie „Tu i Teraz" - jak dopasować się do istniejących warunków
    • mowy ciała (analiza gestów i zachowań)
    • kompozycja wypowiedzi i komunikacji.

 

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne