Szkolenie
#

Wywieranie wpływu i perswazje w biznesie

Czego się nauczysz?

  • zrozumiesz dlaczego warto wywierać pozytywny wpływ na partnerów zawodowych bez używania nieuczciwych praktyk,
  • będziesz potrafił formułować skuteczne komunikaty i tworzyć koncepcje zapadające w pamięć,
  • będziesz potrafił skutecznie argumentować i dostrajać się do rozmówcy, 
  • poznasz techniki manipulacyjne i chwyty erystyczne, aby skutecznie się przed nimi bronić,
  • nauczysz się jak efektywnie porozumiewać się z tak zwanymi trudnymi partnerami.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Wywieranie wpływu i perswazje w biznesie
  1. Czym jest wywieranie wpływu na naszą sferę świadomą i nieświadomą:
    • sfery i granice wywierania wpływu,
    • dylematy moralne - jak być rzetelnym a jednocześnie „wpływowym" w biznesie,
    • różnica między perswazją a manipulacją,
    • jak wiele tracisz nie znając narzędzi wykorzystywanych przez innych?
  2. Psychologia oddziaływania społecznego:
    • metody wywierania wpływu,
    • psychologiczne prawidłowości leżące u podstaw wywierania wpływu,
    • mity i fakty na temat oddziaływań podprogowych.
  3. Psychologia zmiany nastawienia:
    • komponenty postawy, 
    • wywieranie wpływu na zachowania - społeczne uczenie się, konformizm, etc. 
    • wywieranie wpływu na postawy - teoria atrybucji, koncepcja dysonansu poznawczego. 
  4. Autentyczność osobista jako predykator siły wpływu:
    • koncepcje autoprezentacyjne sprzyjające wywieraniu wpływu,
    • wzmocnienie autorytetu na rzecz wywierania wpływu.
  5. Zaczerpnięcie zaawansowanych umiejętności obserwowania i komunikowania dla wywierania wpływu - matryca stylów społecznych:
    • autodiagnoza kwestionariuszem wozru społecznego
    • silne i słabe strony poszczególnych stylów
    • dopasowanie komunikacji do danego stylu i trening skutecznego wywierania wpływu
  6. Sztuka efektywnej informacji:
    • jak odpowiednio przekonać ludzi do swojego punktu widzenia, projektu, idei?
    • jak pobudzić emocje i tworzyć koncepcje, które zapadają w pamięć?
    • jaka argumentować i jak strategicznie sklasyfikować materiał argumentacyjny?
    • jak uczestniczyć w dyskusjach i kwestionować, pytać....?
    • jak śmiałość i pewność siebie wpływa na skuteczność przekazu?
  7. Perswazja-czym jest, czemu służy i kiedy ją stosujemy? Perswazja w bezpośrednim kontakcie:
    • normy racjonalnej i sugestywnej argumentacji,
    • przeznaczenie struktury przekazu perswazyjnego,
    • wykorzystanie wybranych figur retorycznych,
    • techniki zwyciężania nad obiekcjami.
  8. Manipulacja - od rozróżnienia po obronę, co o manipulacji powininen wiedzieć?
    • sygnały rozpoznawcze manipulacji
    • narzędzia neutralizacji manipulacji
    • identyfikacja i reakcja na wybrane sofizmaty
    • w jaki sposób nieświadomie manipulujemy? czy stale jest to zjawisko negatywne? jak wyłapać i odpowiedzieć na manipulacje świadome? 
  9. Podsumowanie szkolenia. Przekazanie zadań wdrożeniowych.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne