Szkolenie
#

Budowanie marki i autorytetu w administracji

Czego się nauczysz?

  • zapoznasz się z koncepcją funkcjonowania marki i jej znaczeniem dla skuteczności urzędu,
  • poznasz sztukę konstruowania funkcjonujących, skutecznych marek,
  • przećwiczysz praktyczne rozwiązania związane z zarządzaniem marką,
  • zapoznanie się z aktualnymi trendami w urzędach i przyszłościowymi kierunkami rozwoju skutecznych marek.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia

Budowanie marki i autorytetu w administracji
  1. Co to jest marka i jak działa?
    • Co to jest marka i czym się różni od produktu/usługi? 
    • Jaka jest rola marki w urzędzie? 
    • Znaczenie marki dla urzędu i realizacji jego strategii usługowej.
  2. Skąd wziąć pomysł na skuteczną i przebojową markę?
    • Koncepcja „błękitnych oceanów" vs. „czerwonych oceanów". Myślenie lateralne,
    • Teoria fioletowych krów,
    • Analiza przykładów
  3. Pozycjonowanie:
    • Co to jest positioning? Koncepcja Jack Trout'a i jej praktyczne konsekwencje dla marketera,
    • Prezentacja. Ćwiczenia praktyczne z wykorzystania schematu pozycjonowania,
    • Rozszyfrowywanie pozycjonowania znanych marek. Dyskusja.
  4. Cykl życia marki:
    • Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi najlepiej używać w poszczególnych okresach?
    • Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija?
  5. Repozycjonowanie:
    • Jak działa repozycjonowanie i kiedy może przynieść „drugie życie" marce
    • Analiza przykładów udanych oraz nieudanych zabiegów repozycjonowania marek,
    • Próba wspólnego repozycjonowania znanej marki.
  6. Współczesne trendy i przyszłość brandingu:
    • W jakich obszarach rodzą się aktualnie najbardziej interesujące, najbardziej potencjalnie rozwojowe marki? Po jakie społeczne trendy siegają i na jakich bazują mechanizmach?
    • Prezentacja. Dyskusja, analiza i próba znalezienia dobrych odniesień i pomysłów związanych realnie z biznesem uczestników szkolenia.
  7. Podsumowanie:
    • Interaktywne - dyskusja, wspólne wnioski - podsumowanie szkolenia.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
800

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne